Nemocnice Břeclav nově zřídila funkci nemocničního ombudsmana. Hlavním důvodem je vyjít vstříc všem pacientům či jejich příbuzným, kteří chtějí řešit problémy vzniklé v souvislosti s léčbou v Nemocnici Břeclav. A následně na to hájit jejich práva a zvýšit kvalitu poskytované péče v naší nemocnici.
"Nemocniční ombudsman je už standardem ve všech větších nemocnicích. Jeho hlavním úkolem je stížnost ve spolupráci s vedením nemocnice, odděleními a lékaři prošetřit, navrhnout opatření při zjištění nedostatků a seznámit s výsledkem stěžovatele. Tím také přispějeme ke zvyšování kvality námi poskytované zdravotní péče a ke spokojenosti našich pacientů," uvedl ředitel nemocnice Ing. Petr Baťka s tím, že se tak zjednoduší komunikace mezi pacienty a nemocnicí.
Podněty a stížnosti mohou lidé zasílat ombudsmanovi písemně, či se na něj mohou obrátit i osobně, a to s podněty a stížnostmi ze všech oblastí činností Nemocnice Břeclav.
Kontakt:
Radka Helešicová
právní oddělení - budova ředitelství
e-mail: ombudsman@nembv.cz
tel: 519 315 104